Sitter just nu med huvudet i tallriken, mat är så gott!  Men iaf det är full rulle idag, flyter på bra på jobbet och försöker lugna och checka av flera av mina bollar jag har i huvudet. Som jag sa tidigare är det mycket det närmsta veckorna. 

Denna helg är det inkbash och firande av Dennis på fredag och "kalas" på lördag. Nästa helg är det namngivelse av kära lilla Edvin, min systerson och eventuellt kräftskiva, sedan kanske jag drar ner en sväng till Borås och sedan Skåne den veckan efter. 

I alla fall, inför allt detta är det en del som måste fixas, typ presenter och bakning, kläder osv. 

Min checklista: (lika bra att skriva ner så har jag den här)
-Present till Edvin  
-Kläder till mig till namngivelsen
-fixa håret hos världens bästa frisör <3
-fixa naglar
-fixa bryn och fransar
-present till Andreas
-present till Frida
-överraska Thilda med hennes present 
-höra av mig till Jennie angående två presenter
-höra av mig till Eveline

Har säkert glömt hälften men men.. Utöver allt detta kul har jag ju mina kära hästar också, det kräver en del planering för att få ihop allt som man vill, men allt går om man vill. Jag är en ganska impulsiv tjej som älskar att hitta på grejer och hitta lugnet och det viktiga fokuset hos mina hästar i stallet. Mina djur kommer ju i första hand and I love it! 

Nu ska jag hänga med min stora syster 
Kram

Kommentera

Publiceras ej