Mitt i arbetsveckan i alla fall. Igår EM gick min dag i ett, hann knappt andas ut ordentligt. Direkt efter jag släppte in hästarna så plockade jag upp Thilda och överraskade henne med en shoppingrunda! Vi kom hem med mycket nya grejer, kul! Så himla mysigt att bara få umgås, sånt gillar verkligen jag. 


På väg hem åkte hon och jag och hämtade Jennie. Hela halva kvällen spenderades med Jennie och vi åkte runt halva Södertälje på lite ärenden. Efter jag lämnat av henne så åkte jag och kollade på idol. Alltså jag tycker verkligen audition-avsnitten är så roliga!
Har man tur så får man höra lite ny musik också, igår upptäckte jag Wiser- Madilyn Bailey, den är verkligen så bra!  Och killen som var sist ut-snälla alltså! Så duktig. 

Lagom spacead idag känner jag, full rulle idag med. Just nu släpper jag ut hästarna med Tom & Petter i lurarna, faktiskt en av mina favoritpoddar- sköna grabbs! 
Sedan tänkte jag passa på att rida mina två innan jag fixar hela stallet. 

Mirella ska få en lång tur i skogen, hon hade en lite lugnare vecka förra veckan och i helgen var hon så fin verkligen! Kiria ska få joggas igång och mjukas upp lite extra några dagar, längtar efter att tömköra henne! Men måste åka och köpa en dressyrgjord och en gjord till longering.

Vi hörs sen, idag blir en lång dag

Kommentera

Publiceras ej