Godmorgon! Jag har precis släppt ut alla hästarna, har tagit semester denna vecka för att kunna jobba i stallet. Väldigt skönt med heldagar i stallet igen, har verkligen saknat det. Både Kiria och Mirella känns riktigt fina nu trots det saknas en del styrka. Så himla skönt att ha lite flow just nu fast det pågår så mycket annat i mitt liv. Enda sedan flytten så har min kropp börjat slappna av vilket gett mitt sinne mer ro. Men med detta har även tankar kommit som ett brev på posten, det är som gamla spöken som måste göra sig påminda. Jag inser att jag bara måste ta tjuren vid hornen vilket jag kommer göra men innan dess måste jag bearbeta det lite till. 


I vilket fall som helst är detta inget som tynger ner mig, jag har ett riktigt fokus runt mig vilket är så skönt. Jag fokuserar på mig och mina hästar och gör precis det jag vill, vilket jag helt ärligt inte riktigt tillåtit mig att göra i Borås på samma sätt som nu. 

Den här veckan väntar massa roligheter, det började redan igår då jag åkte upp till Gröndal för att hänga med min fina vän och frisör Samuel som gjorde mig fin (ville ha en förändring och då är det alltid bäst att börja med håret ;)). Idag ska jag strax åka till min nagelterapeut för att äntligen vässa klorna igen- som jag längtat. Efter det väntar lite mer Stalljobb innan jag plockar upp Thilda för att överraska henne med en dag i stan då hon fyllde 15 för några veckor sedan. 

Ser fram emot denna dag, ikväll får vi se vad som händer. Vi hörs lite senare. 

Kram 

Kommentera

Publiceras ej