Godmorgon onsdag! Lill-lördag är här och jag sitter verkligen inte sysslolös denna vecka heller...

Äntligen är marken snötäckt, sprang ut till bilen med ett leende på läpparna i måndags, hihi. Mina hästar är minst lika glada, kiria går med mulen i snön hela tiden och Mirella kan inte hålla sig från att snurra med huvudet eller slå med ett framben varannat steg haha sötisar!

Mina kvällar är verkligen upptagna men också lite lata om ni frågar mig, ger mig verkligen möjlighet att slappna av när jag kan. Därför lite bloggtorka. Motivationen och viljan att skriva finns men jag vet inte hur jag ska börja.. det kommer väl tror jag :)

I helgen var hela firman iväg på julbord på Vidbynäs. Världens bästa Rebecca sminkade samt fixade mitt hår- kände mig som en prinsessa! Söndagen tillbringade jag hela EM och kvällen i stallet, inklusive en tripp fram och tillbaka till Västerås. 

Idag blir det ännu mer julbord till lunch, jippi! 

 Nu ska jag sluta skriva och fortsätta att jobba..

Vi hörs!  (null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej