Sitter just nu i blien och sjunger för fulla muggar tillsammans med Dennis. Eds och Eminems River är ju bara helt fantastico!
Har några timmar i bilen framför mig så jag tänkte försöka tidsinställa några inlägg, ska lägga upp varsin plan för hästarna. En väldigt ytlig. 

Annars då? Jo allt rullar på i 220km/h känns det som. På söndag är det helt plötsligt nyår och på måndag vaknar vi till ett helt nytt år. Just nu har jag ingen större lust stt fira in det nya året men är dock taggad på ett helt nytt år. Men jag hinner nog bli mer taggad, å andra sidan ska man bara tillåta sig själv att känna precis vad man känner.  

Min julafton firade jag i Dalarna på en herrgård med hela familjen. Helt underbart mysigt var det! Underbara Sofia hjälpte mig med hästarna så jag fick ha lite julefrid för första gången på många år. TACK! 

I mellandagarna hade jag julmys med Dennis och hans familj och hann även med lite jobb, faktiskt skönt nu när det är gjort! Tog även tag i mitt kaos bland alla mina saker i stallet- äntligen! Tycker verkligen om stt hålla ordning och reda runt mig men ör jobbigt nör man inte haft någon plats. Men nu är även det fixat.  

Nu ska jag fortsätta sjunga med Dennis,

Puss vi hörs! (null)

(null)

Två bilder på mosters prins, saknar bilder på mosters prinsessa :(. Detta var under jul.

Kommentera

Publiceras ej