Hej och ett litet förlåt att jag inte dokumenterat det fantastiska passet än, men jag har verkligen inte tagit mig tiden- allt har snurrat fort i samma tempo senaste dagarna.

Just nu håller jag på att städa och tvätta men så fort jag är klar med det ska jag belöna mig själv med lite skrivartid här på bloggen, vilket känns superbra faktiskt! Jag har alltid gillat att skriva och att nu ha hittat ett smidigt sätt att skriva av mig på är helt underbart. Ska verkligen försöka få in det som en rutin i min vardag, tro det eller ej men jag saknar faktiskt att skriva här de dagar jag inte gjort det, vilket tyder på att det kommer bli en bra vana för mig! Men att få in en vana till rutin tar ett tag så jag måste ge mig mer tid.

Bilden är från en hoppträning i somras när vi var lite sisådär, den är så himla kul och det glädjer mig att se dessa bilder och inse att vi gör framsteg och utvecklas massor ihop, älskar min stora svarta dinosaurie!

Nu ska jag fortsätta, hörs snart igen!

Kommentera

Publiceras ej