Välkommen till min dagbokis  här kommer jag skriva av mig allt som rör sig i mitt huvud men även sådant som jag vill dokumentera för min egen skull (för det mesta hästarna ;).)
 
 Idéen till bloggen för en vecka sedan då jag för första gången fick uppleva en alldeles euforisk känsla då jag för första gången fick till ett 100% pass med min tävlingshäst Mirella, kommer skriva mer om det i några inlägg längre fram. Innan dess ska jag som sagt dokumentera passen innan den 25/1 just för att kunna gå tillbaka och se hur jag la upp träningen eller om ja vill hämta lite motivation. Dock blir jag dagligen motiverad och inspirerad i stallet jag står i, dels för att det är bra och trevlig stämning men framför allt av en tjej och hennes häst- vilken känsla de ger i allt de gör! Att få hjälp av henne och att få hjälpa henne är riktigt bra utbyte vilket ger mig massor och gör att jag bara vill vidare ännu mer.
 
Nu ska jag sluta pladdra, ville bara skriva ett snabbt "Hej och välkommen!"
 
En bild på Mirella från första tiden på Borås Ridhus.
 

Kommentera

Publiceras ej