Hello again min lille bloggis, jag ber om ursäkt till mig själv för det jag inte dokumenterat här än. Har inte vetat hur jag ska formulera mig riktigt och helt ärligt har mina dagar gått i 190.. och har därför inte prioriterat bloggen tyvärr. Har inte fått in den vanan än riktigt och jag vill verkligen det. 

Men nu i alla fall kommer ett litet inlägg där jag tänkte punkta upp för mig vad nästkommande inlägg ska handla om. 

  • Först ett inlägg om vad jag egentligen sysslat med sista månaden och varför det tagit tid ifrån bloggen 
  • Kiria, hur hon mår nu och vad planen är, finns det ens en plan?!
  • Mirella, hur hon mår och hur hon ligger till och vad vi gjort sista månaden 
  • Ett litet extra projekt i hästvärlden jag har för tillfället
  • Mina tankar som rullar i huvudet om hur oärliga människor stör mig osv



(null)
Foto: Rebecca Kung 

Kommentera

Publiceras ej