Igår hade jag en hektiskt men fantastisk dag, började med jobb fram till lunch. Efter lunch åkte jag och gjorde stallet och hämtade släpet, som jag skulle lämna över natten hos Torstensons i Västerås, de har fantastisk service, de är otroliga! Då det idag skulle vägas om. Så när jag lämnat släpet åkte jag till Erikslund och shoppade klart nästan alla julklappar, så skönt! Sedan åkte jag raka vägen till Hallstahammar där min syster och hennes familj bor och bara myste! Vi har myst enda fram till nu, så välbehövligt verkligen. Nu sitter jag och syrran och dricker en kopp te innan jag ska hämta släpet och åka hemåt. 

Väl tillbaka i stallet ska Kiria få sig en omgång med rakmaskinen 😍 eller Mirella, har inte bestämt mig vem som är först ut idag hehe. 
Väl hemma ska jag slå in julklapparna och lyssna på mysig musik och dricka ännu mer te. 

Den här veckan känns verkligen helt uppochner.. återkommer ikväll! 

Ses snart!  (null)

Kommentera

Publiceras ej