Blev några dagar i min egen lilla värld. 

Skönt.

Sedan sist har Mirella varit ute i skogen och myst och kiria lika så. Kiria har varit väldigt gallig sista tiden så jag har börjat göra något med henne varje dag, egentligen mår hon bäst om bara rids fem dagar i veckan, men jag tror hon mår ännu bättre om hon får ridas fem dagar i veckan och promeneras/longeras två dagar i veckan. Hennes ben svarar väldigt bra på rörelse- så klart. 

Mirella kommer ha en lugn helg eftersom hon var så trött i tisdags. Det känns bra faktiskt! 

Kan skriva mitt schema över helgen här nedan:

Fredag:
Kiria- longeras och stretchas
Mirella- longeras och stretchas

Båda ska även få en extra lång rykt och pharmalight, de är de alltid värda mina små prinsessor! ❤️

Lördag:
Veronica kommer så vi tar varsin och rider till havet för att mysa och få vattenträning. 

Hinner med mycket pyssel denna dag då jag har insläppet och kvällen. Ska sortera upp alla mina 1000 saker samt putsa igenom allt. 

Söndag:
Kiria- joggas, lösgöras på banan. 
Mirella- backtränas och stretchas

Idag står det longering på schemat för det är fullt ös på jobbet- kurs följt av AW/inkilning. Ska bli så kul faktiskt, sedan senare ikväll när det börjar tystas ner här drar jag ner till centrum för att dricka goda drinkar och dansa, har dragit med mig Jennie, Adam och Dennis och deras kära vänner. Wiho!

Nu ska jag göra lite frukost på jobbet för att sedan börja bränna av allt jobb som ska göras idag. 

Vi hörs sen! 

Kommentera

Publiceras ej