Har precis tryckt i mig lite frukost, som de flesta andra morgnar. 


Igår följe världens bästa Jennie med till stallet, hon promenerade med Mirella som var inspänd medan jag red kiria och Sofia red Ruby. 
Idag hade vi ett par fina ponnysar på vår sida😍 kul! 

Efter det drog vi ner på stan- Södertälje, Jennie shoppade och jag gick på Yoga, var verkligen välbehövligt igår! Det allra allra bästa med yogan är att jag och min syster gör det tillsammans, så bra intiativ av henne att tvinga med mig. 

Sedan åkte jag och Jennie vidare hem till mig för att krama på mamma, gå med Dino,  packa lite och äta kaka. Sedan efter jag lämnat av Jennie hos henne åkte jag till Dennis. 

Efter idol och ph somnade stenhårt haha. Ibland är jag nog världens sämsta sällskap..

Men men nu ska jag jobba vidare, slutar nog jobbet tidigare idag. 
Som sagt full rull hela kvällen. 
Kiria ska ridas, Mirella ska ridas av Sofia och jag ska hjälpa henne- hon ska ha Mirella lite nästa vecka när jag är borta. Sedan hem och packa inför nästa vecka och gå med hunden innan jag troligtvis sticker till Dennis.. ikväll har jag bestämt att vi ska ha filmkväll, han vet inte om det än så det återstår att se om jag får kolla själv eller inte haha..

Kram, jag ska försöka titta in här sen igen. 

Kommentera

Publiceras ej