Jag har återhämtat mig sen i fredags, haft fullt upp minst sagt, dagarna bara springer iväg. 


Fredagen var kul! Hästarna fick sitt och sedan bar det av till firmafest där vi bubblade, bastade, åt gott och drack gott-var riktigt mysigt! Har dessutom hittat en ny favoritshot, hehe. 

Sedan drog jag vidare ner till Södertälje där Jennie, Adam, Dennis och Rebecca väntade- super squad! sedan kom två till och mötte upp oss för mys. Träffade även en gammal god vän där, som tydligen kände resten av gänget haha. 

Sedan tvingade jag de vidare att dra å dansa! Det blev flamman och jag fick kompromissa med schlagergolvet, så jag sprang emellan och shakeade för att sedan springa tillbaka och sjunga sönder min hals.

Lördagen bestod av sova, stall och bio- Adam och Jennie drog med mig och Dennis på Annabelle 2. Jag dog.  

Iaf! I söndags hade jag världens bästa dag på länge, lovley! Vaknade hos Dennis för att smyga iväg till stallet tidigt- hade utsläppet. Strax innan nio kom min älskade stora syster❤️

Vi fixade stallet och red till havet en sväng, helt underbart!  
Efter stallet åkte jag till Dennis igen och myste ner mig några timmar till i hans säng. När jag till slut vaknade igen så bara myste vi runt tills det var dags att åka å köpa Thai- sedan hade vi thaimiddag med hela halva min familj- mamma, Hanna, Micke, Thilda och alla djur. 

Älskar verkligen sånna dagar som i söndags! 

Veckan som varit nu då, halva har nästan gått men jag ska uppdatera er på hästfronten- båda är verkligen fina nu! 

Måndag: var jag så seg och hade vaknat på helt fel sida. Mirella fick backtränas och pharmalightas och kiria fick promeneras inspänd för att Jennie räddade mig och kom ut till stallet en sväng- så fin tjej. 

Tisdag: slutade jag tidigare på jobbet och åkte till granngården en sväng och köpte mat. Träffade där en gammal stallvän, så kul att träffas igen! Därefter tog jag tag i min motivation och småhoppade Mirella lite. Hon tog åt sig uppgiften så bra verkligen! Älskar mina hästar! Kiria fick en sväng i linan och hon frustade så nöjt, kul! 

Nu ska jag jobba lite innan jag åker ut och hjälper Sofia med hennes häst och sedan vidare på yoga, Mirella ska jag försöka lina och kiria får nog vila idag. 

Vi hörs sen, kram! 

Kommentera

Publiceras ej