Godmorgon! Igår hade jag verkligen en riktig söndag- det enda jag gjorde och orkade göra var att klippa gräset och äta glass framför serier... så därför uppdaterade jag inte igår. 

Idag iaf, vaknade jag på rätt sida, önskade dock att jag kunde få sova längre. Men men, jag är ute på en pw och sitter nu vid Smygehamn, som är Sveriges sydligaste punkt, vilken ligger 3km ifrån vårat hus. Jag sitter på en sten och bara tittar ut över havet och bara andas. Så underbart att kunna börja morgnarna såhär, havet är så lugnande. 

När jag publicerar det här ör jag på väg tillbaka hem och ska äta frukost för att sedan jobba i trädgården. 

Den här semesterveckan kom verkligen lägligt känner jag nu även fast jag saknar allt och alla där hemma. 

Btw, har ni lyssnat på pillowtalk med peg och penny? Lyssna! I Love them! Eller deras podd är grym. De tar upp bra ämnen helt enkelt och jag måste vara ärlig och säga att det är en "tjejpodd" and I freaking love it. 

Ska försöka höra av mig sen 
Kram! 

Kommentera

Publiceras ej