Var ett tag sedan jag kikade in här, min vardag går verkligen i ett och när jag väl landar en stund så somnar jag haha. Nej är verkligen inte alls så trött som jag precis fick det att låta men ändå. Har mest bara inte fått in denna rutinen men också mycket som hänt som jag inte vet hur jag ska formulera. Men just därför vill jag ju skriva här. Ja ni hör ju själva... 

Men allt flyter på ändå. Står inför en del förändringar, vilket känns bra men nu gäller det bara att ha is i magen. Mina hästar är värd bara det bästa! I övrigt är Mirella på väg in för en vetcheck inför säsongen. Hon har känts fin men trött så det blir bra, hade helst velat göra det redan i dec... men men nu är det som det är och den enda jag kan skylla på är mig själv. Lilla kiria då, hon är helt galen haha! Men det märks att sättet jag behandlar hennes artros på verkar hjälpa henne, så skönt för mammahjärtat. Framtiden för henne nu i sommar är att hon ska haka på betäckningsäsongen, såååå spännande verkligen! A dream come true❤️ 
Har några hingstar jag gillar lite extra men innan det kommer ner i ord här så ska jag ringa Andreas som är superduktig på avel och ston, så jag får lite vägledning och tips och råd. 

Annars idag så ska jag köra Sofia och hennes Frodi till en hoppträning, kul att inte alltid rida faktiskt. Hon är alltid så gullig och hjälper mig så det känns extra bra att kunna ge tillbaka lite. 

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej