Raderade nyss ett helt inlägg.... haha aja. 

Idag är det Jennys 30års-dag, jag saknar henne så det gör ont! Saknar allt vi gjorde, min fina fina vän! ❤️

Står iaf och steker pannkakor som jag ska fylla frysen med, YES! Det är bara jag och Cooper, han ligger i soffan och jag lyssnar på Pillowtalk samtidigt som jag makes some pancakes. Mysigt ändå. 

Legat hemma hela veckan sjuk, så idag åkte jag till vårdcentralen. Fick domen- förkylningsvirus. Blääää. Passande nog vilar mina hästar kommande dagar eftersom de vaccinerades idag. Tråkigt men lika bra, så jag får bli frisk någon gång. Varit sjuk fram och tillbaka sedan jul... 

Idag efter stallet skyndande jag hem och började steka pannkakor till middag också- det är trots allt torsdag ;). Vi åt framför tvn, vi följer en serie på Netflix- the shooter. Så bra! 
Det är även så mysigt att följa en serie tillsammans. Man har något att se fram emot och göra ihop. 

I helgen ska jag i princip ligga nerbäddad, förutom någon timme eller två som jag ska ta hand om mina fyrbenta ❤️. 

Nu ska jag bli klar här, vi hörs imorgon!
(null)
Foto av: ibexbeauty, Rebecca Kung

Kommentera

Publiceras ej