Nu julpyntas det för fullt! Hemma hos Dennis, hemma hos mamma och pappa, på jobbet och snart i stallet. Tycker det är så mysigt med julstämning!

Idag skulle jag egentligen sitta i bilen med Mirella bak i släpet på väg ner till Landvetter, men istället sitter jag och äter frukost på jobbet... min bil gick sönder för en vecka sedan och har inte hittat någon annan dragbil eller lastbil så det blev till att avboka Landvetter, jättetråkigt verkligen :(

Den här helgen känner jag mig lugn inför fast jag har en del på min lista över saker som ska göras. 

Fredag: Följa med till veterinären med Rebeccas katt. Rida Mirella, klippa Mirella samt kvällsfodra. Utanför stallet ska jag handla med mig lite bakgrejer och baka hemma hos Dennis. Har även en liten hög med tvätt jag ska ta tag i idag. Och bara umgås med Dennis! 😃

Lördag: fixa stallet innan jag åker med Kiria till veterinären och skritta ut Mirella en sväng. Väl hemma väntar bakning och tvätt och så tänkte jag ta tag i å städa. Hitta på något med Sofia och Edvin. 

Söndag: fixa stallet och rida Mirellis, joggas ute på skogsvägarna. Ta in alla djuren och åka hem och adventsmysa med min och Dennis familj 😍

Nu ska jag börja jobba, vi hörs! 

Kommentera

Publiceras ej