(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När detta inlägg kommer upp sitter jag i bilen på väg hem igen. Hemma väntar massa pyssel inför nyår imorgon. Handla mat, hinna in på dollarstore och motionera mina höstar. 

Kiria kommer idag tömköras en sväng och Mirella ska få ridas ut och göra av med energi- hon är som en tickande bomb just nu haha. Så bockar och kan knappt skritta längre, sötisen.

Kiria har ju konstaterad arstos i framknäna, så det är ett pyssel men det är hon verkligen värd! Vi håller fortfarande, tillsammmans med veterinär på att hitta det bästa för henne. Nu under vintern då artrosen är som värst så går hon i en stor hage på dagarna och sedan tömkörs hon eller rids ut. Bara bygga upp henne med så lite slitning på knäna som möjligt. På nätterna är hon lindad, så knäna håller sig varma. Det verkar funka!
Sedan behandlingen har hon blivit sitt glada jag igen och har till och med börjat busa ordentligt haha. Men så länge hon är glad är jag glad. I sommar är tanken att hon ska vara 100 igång samt betäckas- kul! Min dream come true ❤️

Kommentera

Publiceras ej