Godmorgon! Skönt att kika in här. 

Men igår började jag skriva på ett inlägg men så somnar jag mitt i det?! Alltså åh! Men men jag tänkte att jag publicerar det ikväll sen när jag kommer till Dennis där min data ligger..

Nu sitter jag på jobbet och inväntar lite frukost innan en hel dag med jobb. Ska försöka vara effektiv nog att fixa det mesta i stallet på lunchen då jag har yoga i EM/kväll. Efter det så ska jag faktiskt ta tag i att baka lite tänkte jag. Har inte bestämt vad än men tar det som det kommer. 
Hästarnas schema idag ser ut så att kiria ska skrittas ut om banan inte funkar annars får hon longeras. Mirella tar det fortsatt lugnt då ena skon är kaos men inte så kaos att hon behöver stå på box men vill inte rida på henne heller. Men hon njuter efter helgens pay n jump. 

Nu ska jag stoppa i mig frukost. 
Hörs sen! 

Kommentera

Publiceras ej