Nu jäklar är det på tiden att jag tar tag i att bocka av min lista jag visade er för några inlägg sedan :)
 
Utöver mina två små hästisar som jag är ihos varje dag så jobbar jag ju heltid som sevicetekniker på ett ventialtionsföretag, när allt detta är klart så åker jag antingen hem och myser med mina kära föräldrar, går på yoga eller åker hem till Dennis. Så när jag väl landar i soffan så slocknar jag ganska tidigt hehe ;) det mest produktiva jag gjort på kvällarna är att diska, tvätta och somna till ett avsnitt på Netflix ungefär.. men sedan en vecka ungefär så var jag hos veterinären och vaccinerade Cooper och efter det så bad Dennis mig att ta med mig honom dit. De två har verkligen funnit varandra haha, ingen är nöjdare än Cooper när jag går upp tidigit MEN Dennis fortsätter sova så han har någon att sova med ;) 
 
Helgerna har i princip bara gått i ett sedan jag flyttade hem känns det som, det har varit allt ifrån jobb, ännu mer stall, hundvakr, kalas, roliga evenemang, veterinärbesök, goda middagar med familjen, hänga hos min ena syster osv osv. Men det är synd att klaga, jag vet ju hur rastlös jag blir när jag har en helt oplanerad helg, dock är jag väldigt impulsiv så jag ser till att det händer något hehe.
 
Det enda som jag saknar just nu men som jag faktiskt känner att jag inte orkar lägga ner all min själ i är faktiskt min egen träning. Men jag jobbar på att få mina små ben att hålla för löpning igen, så det är mitt lilla projekt. Så jag ska börja jogga lite när min kropp tillåter, ska verkligen bli så skönt! 
 
Nu ska jag göra lite måsten, vi hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej