Rubriken ovan talar inte riktigt sanning, passar på att chilla nu i stallet för resten av dagen kommer gå i ett har jag en känsla av. 


Jag och mamma kom hem igår eftermiddag. Sista stoppet på redan blev en natt i min lägenhet i Borås. Fick träffa många bekanta ansikten, vilket var helt underbart! 

Igår efter en mysig skritt i skogen med Sofia åkte jag och överraskade Dennis med Adam och Jennie. Så lyckat! Vi hade lurat i Dennis at jag skulle komma hem idag lördag hihi. Vi fyra åkte till tolv och hade en riktigt bra fredag! Vi avslutade kvällen på ceasars och när vi skjutsat hem alla åkte jag och Dennis hem till honom och bara pratade halva natten, en perfekt fredag!

Idag som sagt är jag i stallet och i skrivande stund sitter jag på Mirella. Vi ska cantra lite i skogen, sedan ska hon faktist få fler hagkompisar, gissa om jag är nervös?!  Men jag är inte orolig skönt nog, håll tummarna! 

Överlag är det så himla skönt att vara tillbaka i sadeln igen! Jag säger det igen, jag älskar hästar!

Kiria vilade igår och idag tror jag nog att vi ska skritta fram extra länge i skogen för att trimma igenom lite på banan. 

Ska försöka kika in här lite senare. Kram

Kommentera

Publiceras ej