ÄNTLIGEN är jag i mitt älskade Skåne igen! Som jag har längtat. Sitter dock fortfarande i bilen, strax är jag och mamma framme i vårat hus i Böste. Innan vi åkte imorse var jag och fixade stallet och pussade på mina prinsessor. 


Längs vägen har vi gjort flera mysiga stopp, vi åt bl.a. sen glasslunch i Gränna på mitt favorit glasställe där. 

Vi skulle varit framme för ca 2h sen men fastnade såklart i längsta bilkön... 

Ser verkligen fram emot en vecka att bara ha sovmorgon och mysa omkring. 

Direkt när jag kommer hem till huset här nere ska jag byta om och gå ner till havet och sedan ta en promenad till Smygehuk och bara njuta av havet. 

Varje gång jag kommer till Skåne så sveper ett lugn över mig och hela kroppen och knoppen bara slappnar av- underbart!

En vecka här nere betyder en vecka utan mina hästar, resten av min familj och Dennis. Men vetskapen att alla väntar hemma ger mig också ett lugn och de får en veckas semester från mig ;)

Ska under dagarna skriva här och uppdatera med bilder, så himla praktiskt med en helt egen dagbok! Ser bloggen mer och mer som en dagbok och ju mer jag skriver här så bevaras ju alla minnen hos mig. 

Imorgon ska jag visa bilder på lilla huset, nu ska jag byta om. Vi hörs imorgon 

Kommentera

Publiceras ej