Denna vecka blev inte alls som jag hade tänkt mig, eller inte helgen som var heller för den delen. I fredags kom jag till jobbet och kände mig helt sänkt, ont i exakt hela kroppen. Kunde inte avgöra om jag var sjuk eller om det var mensvärk.. men det visade sig att det är min influensa 2.0. Så hela helgen har jag varit helt förstörd. Har lagt alla mina små krafter på mina djur, såklart <3 
 
Jag kan verkligen inte ligga still när jag är sjuk så min kära mor har verkligen fått tvinga mig haha. Hela min familj blir engagerad när jag blir så dålig för det vet att jag åker till stallet iaf.. Min käre stora syster följde med mig och gjorde stallet i fredags och mamma i söndags. Så tacksam för all hjälp verkligen! Mina hästar har gått på halvfart från i fredags fram till idag, men så får det vara. Sofia har hjälpt mig rida kiria också, superglad över det, men ingen är gladare än Kiria haha. Hon är helt galen nu haha, så glad! Dock har hon inte vågat sig på Mirella då hon har vilat i två veckor och ska galopperas på fältet nu i en vecka. Idag är tanke att jag ska ta tjuren vid hornen och bralla av henne lite. Idag är första dagen som jag mår bättre, så skönt!
 
Utöver mina djur var jag och mamma på kalas för Åsa hos Anita, jättemysigt och god mat!
 
 
För övrigt är jag så trött på att vara sjuk, jag verkligen hatar att inte känna mig som mig själv. Men om jag får för min mor så drar jag till jobbet imorgon. Ja, jag är 23 och måste fråga mamma haha. Vi jobbar på samma firma så annars skickar hon bara hem mig igen hehe.
 
Dennis fick mig att ladda ner Coin Master igår och jag är heeeelt galen i det haha, så kul! Så nu ska jag spela lite innan jag tidsinställer några inlägg, har en del att få ner hihi.
 
Hej då!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej