I vanlig ordning har jag sån tur att jag hinner till stallet en sväng på lunchen, inte idag då jag inte har någon bil. Eller alltså jag tog Dennis imorse å lämnade den på verkstad så får glatt vänta med stallet efter jobbet. Dock får de sin vilodag idag, tyvärr. Då jag måste hem med bilen till Dennis. Å andra sidan passar idag bra för jag är inte på topp.. så segt att det känns som man varit förkyld hela vintern till och från. Aja, jag som trodde jag sov som en stock som knappt märkte att Dennis kom från jobbet, men när jag vaknade imorse så kände jag att jag skulle behövt 500 fler timmar i sängen typ... gick å la mig i tid men hostade lungorna ur mig några timmar och har väl hostat några fler omgångar under natten. 

Är fortfarande helt seg, skulle kunna somna hela tiden haha. åh det är så frustrerande verkligen. Men jag är ändå glad över att jag inte är så dålig att jag är sängbunden och hoppas att jag mår bättre redan imorgon. 

Helgen som kommer är väldigt lugn, vilket ska bli så gött! Äntligen! Ska eventuellt lura med Dennis på date imorgon i form av lite bio- mys! Men innan så har jag två prinsessor att motionera ❤️

Lördag:  så ska jag till stallet på fm, när Dennis ändå sover och jag är som mest rastlös ;) sedan städa av ordentligt och äta middag hos mamma och pappa. På kvällen innan Dennis slutar jobbet så ska jag kvällsfodra hästarna pch mysa med dom lite extra hihi. Där emellan ska jag försöka hålla mig vaken tills Dennis kommer hem igen, pray to goddess I don’t fall asleep. 

Söndag:  upp tidigt för att åka å rida och skynda hem till Dennis och powernapa medan han sover, underbart gosigt. Sedan skura, alltså jag älskar att städa när jag har massa tid! Sen bara chilla innan jag kvällsfodrar och promenerar hästarna. Kanske köpa lite födelsedagspresenter, är en del att köpa i januari och februari. 

Nu ska jag jobba vidare, ikväll ska jag sammanfatta mitt nyår innan jag glömmer. 

Puss (null)




Kommentera

Publiceras ej