Idag var det äntligen dags, första hoppträningen! Fått köpa två träningar av Sofia, för Pontus Westergren. 


Jag förväntade mig en pigg Mirella men hon gav mig verkligen tvärtemot, hon var så stretig idag. Men hon var nog trött- har precis ökat hennes träning en liten nivå. Det tog ut sin rätt idag- hon nonchalerade mig. Tyvärr! 

Men jag släpper det och går vidare, det Pontus kommenterade förstod jag och höll med om. Redan analyserat klart denna träning och tar med mig det men utan att tänka på det. 

Jag drog dock lättnadens suck! Hon hoppar genom ryggen igen, mjukt och fint- så skönt! 

Trots att hon lämnade sin tiger hemma idag så är jag så glad att just hon är min! <3 


Imorgon ör det en fullspäckad dag igen- jobb hela dagen sedan vidare till sjukhuset för hälsokoll (via jobbet) efter det ska jag faktiskt på yoga (!). Min kära syster lyckades övertala mig så jag har idag betalat en kurs yoga, ska dock bli kul och intressant om det har någon inverkan på min ridning. Eller snarare vilken inverkan den kommer ha på min ridning. Och sist men inte minst stallet- båda prinsessorna ska få longeras.

Vi hörs imorgon kväll så då måste jag utvärdera yogan 

Kram

Kommentera

Publiceras ej