Godkväll! Har haft en väldigt produktiv dag och det har bara varit positivt. Började med jobb och kl 14 gick jag på semester- woho! Ska berätta mer imorgon, men det har varit så himla efterlängtat.


Efter jobbet åkte jag en snabbis till stallet och fixade där för att sedan möta upp Jennie i centrum   Dör vi provade ett par stövlar till mig som jag såklart var tvungen att köpa! Hihi Love them! Det blev även en gofika följt av min nageltid- känns fräscht inför en veckas semester haha. Sedan drog vi till mina prinsessor. Jennie fixade kiria som fix en lyxdag med pharman och som hon njöt! Min lilla favorit! 
Mirella fick ett pass med Sofia som ska vara barnvakt och det gick bra måste jag säga, Mirella är så nöjd och glad just nu- skönt! Jag själv tog en av Sofias hästar och red runt på- lilla islandshästen. Så kul! 😍

Just i skrivande stund har jag precis kommit ur duschen efter ett par timmar jacuzzin, sitter och äter godis med Jennie och bara snackar skit- underbar fredagskväll helt enkelt. 
 
Får se vad kvällen mer har att bjuda på innan klockan ringer imorgon och det är dags för några stalltimmar.  

Hörs imorgon
Kram 

Kommentera

Publiceras ej